donem impuls a l'emprenedor!

"Facebook i Twitter per emprenedors" (EMPRESES)

Formació per a empreses i emprenedors
26/07/2016 10:00 Sala Conferències Molí Empresa (Centre de Promoció Econòmica Martorell)

Sessió d’acompanyament per a persones emprenedores

DATA:

Dies: 26 i 28 de juliol de 2016
Horari: de 10.00 h a 14.00 h

DURACIÓ:

2 sessions de 4 h (8 hores totals)

ÀMBIT:

Persona emprenedora

A QUI VA DIRIGIT:

El curs s’adreça a persones emprenedores que tinguin un projecte empresarial, no necessàriament formalitzat a través d’un pla d’empresa.

OBJECTIUS:

L’objectiu principal d’aquest sessió informativa és capacitar als emprenedors a utilitzar correctament Facebook i Twitter com a eines digitals que formen part de la gestió del seu projecte empresarial.

 

CONTINGUTS:

Sessió 1 (Facebook)

Objectius : Capacitar als emprenedors per treure el màxim partit de la seva pàgina de Facebook, gestionant correctament la visibilitat i comunicació del seu projecte empresarial en aquesta xarxa social.

Continguts de la sessió:

  •  Introducció. Tipus de comunicació.
  •  El públic objectiu.
  •  Diferències entre Perfil i pàgina d’empresa.
  •  L’algoritme de Facebook.
  •  Configuració de la pàgina: segmentació, atribució, rols, etc.
  •  Informació de la pàgina.
  •  Funcionalitats. Com treure’n el màxim partit.
  •  Gestió de les publicacions.
  •  Tipus de continguts que hi podem compartir. Formats.
  •  La promoció i la publicitat al Facebook.
  •  Connectar amb altres xarxes socials.
  •  Canvis constants a la xarxa.
  •  Estadístiques,
  •  Anàlisi de referents i competidors. Benchmark


Sessió 2 (Twitter)

Objectius : Capacitar als emprenedors per treure el màxim partit del compte de Twitter corresponent al seu projecte empresarial, gestionant-ne correctament la visibilitat i comunicació en aquesta xarxa social.

Continguts de la sessió:

  •  Introducció.
  •  Compte: configuració, dades, privacitat...
  •  Extracte: resum del nostre perfil i informació.
  •  Fotografies: perfil, portada, fons.
  •  Comunicació: tipus de publicacions, RT, mencions.
  •  Els Hashtags.
  •  La piulada perfecta.
  •  Seguidors i seguint.
  •  Assignació dels comptes que seguim, a llistes –> segmentació.
  •  Connectar amb altres xarxes socials. Automatització.
  •  Programar contingut.
  •  Mesurar i monitorar.
  •  Anàlisi de referents i competidors. Benchmark.
  •  Definir una estratègia.
     

Els alumnes hauran d’assistir a les classes amb els seus ordinadors portàtils. (En el cas que no els portin es facilitaran alguns)


Curs a càrrec de Helena Casas (Quadrant Alfa, SL), a la sala de conferències del Molí Empresa, a les instal·lacions del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del riu s/n, Martorell).
 

MÉS INFORMACIÓ: moliempresa@martorell.cat o al telèfon 93 775 31 01

PLACES LIMITADES: (Entre 7 i 15 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions

INSCRIPCIONS:  Omplint aquest formulari (Clicar sobre l'enllaç)

 

Amb el suport:

NOTA LEGAL: Les dades recollides en aquest document seran utilitzades en la forma i amb les limitacions que recull la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).
Les dades facilitades pels usuaris seran incorporades a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable el Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Martorell.

Veure totes les activitats