donem impuls a l'emprenedor!

"Com elaborar un pla de promoció i difusió del meu negoci?" (EMPRESES) Olesa de Montserrat

Formació per a empreses i emprenedors
21/06/2016 10:00 Cal Rapissa · Servei de Promoció Econòmica d'Olesa de Montserrat (c/ Ample, 25 · 08640 Olesa de Montserrat)

Taller de consolidació i creixement d'empreses

DATA:

Dies: 21 i 28 de juny de 2016
Horari: de 10.00 h a 13.00 h

DURACIÓ:

2 sessions de 3 h (6 hores totals)

ÀMBIT:

Màrqueting i comercialització

A QUI VA DIRIGIT:

Petites i mitjanes empreses amb independència del sector. Empreses de serveis i qualsevol establiment comercial o punt de venda.

OBJECTIUS:

Els entorns actuals, marcats per una elevada competència, les empreses i qualsevol tipologia de negoci, necessiten d’un treball constant i continuat, si volen afrontar els nous reptes de manera més eficaç. En general, cada vegada es fa més necessari, que qualsevol negoci disposi d’un pla de treball concret amb uns objectius específics a assolir, una estratègia de màrqueting clara, i unes accions que els permetin millorar la seva projecció comercial. Aquest taller, per tant, pretén oferir tot un seguit d’eines de màrqueting que els permetin millorar la seva competitivitat així la seva relació amb els consumidors actuals.

CONTINGUTS:

Sessió 1: Reptes del màrqueting i la comunicació d’un negoci

Objectius:
- Conèixer com està evolucionant la manera de relacionar-se dels consumidors amb els productes.
- Entendre com estan evolucionant els mercats i com les empreses es poden adaptar a aquesta nova realitat.
- Conèixer com actua el nou consumidor, i saber quins són els principals eixos que cal tenir en compte per establir una millora en la projecció comercial.

Continguts:
- Quines són les lleis comercials actuals que regeixen les relacions amb els consumidors?.
- Quines tendències en màrqueting ens cal conèixer per millorar la nostra proposta de valor comercial?.
- Quines eines es poden utilitzar per millorar l’enfocament comercial i de màrqueting d’un negoci?.
- Quines són les principals estratègies comercials que un negoci ha de tenir en compte per projectar la seva marca?

Sessió 2: Eines de comunicació i difusió del negoci

Objectius:
- Ser capaç de diagnosticar la situació comercial del nostre negoci així com del sector en el que treballem.
- Aprendre a dissenyar l’estratègia de màrqueting i comercialització més adequada per al negoci.
- Conèixer les diferents eines de màrqueting que ens han de permetre potenciar la relació amb el mercat.

Continguts:
- Com fer un anàlisi intern i extern de la meva empresa que ens permeti determinar quins són els nostres trets distintius i els factors clau d’èxit.
- Quines eines de comunicació són les més adequades per a la projecció del nostre negoci?
- Quines eines de promoció i difusió podem utilitzar per projectar la nostra marca i fidelitzar la clientela?
- Quan i com podem implementar una estratègia de comunicació digital en el nostre negoci?.


Curs a càrrec de Oriol Cesena Mèlich / FOCALIZZA, ASSISTÈNCIA COMERCIAL I MÀRQUETING, SL, a les instal·lacions de Cal Rapissa · Servei de Promoció Econòmica d'Olesa de Montserrat (c/ Ample, 25 · 08640 Olesa de Montserrat).
 

MÉS INFORMACIÓ:  ferrislm@olesademontserrat.cat  |  promocio@olesademontserrat.cat  o al telèfon: 937780050 (Ext. 3622)

PLACES LIMITADES: (Entre 7 i 15 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions

INSCRIPCIONS:  Omplint aquest formulari (Clicar sobre l'enllaç)

 

Amb el suport:

NOTA LEGAL: Les dades recollides en aquest document seran utilitzades en la forma i amb les limitacions que recull la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).
Les dades facilitades pels usuaris seran incorporades a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable el Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Martorell.

Veure totes les activitats