donem impuls a l'emprenedor!

"Innovació en màrqueting i vendes: noves formes d’arribar al mercat" (EMPRESES) Sant Andreu de la Barca

Formació per a empreses i emprenedors
07/10/2019 09:30 Centre Escoles Velles (Carretera de Barcelona núm 1 • 08740 Sant Andreu de la Barca)

Tallers de consolidació i creixement d'empreses

DATA:

Dies: 7 i 14 d’octubre  de 2019
Horari: de 09.30 a 14.30 h

DURACIÓ:

2 sessions de 5 h (10 hores totals)

ÀMBIT:

Màrqueting i comercialització

A QUI VA DIRIGIT:

Equips directius orientats a la comercialització, màrqueting,vendes icomercialització.

OBJECTIUS:

Analitza al detall la innovació en màrqueting i vendes de la teva companyia, converteix-la en un dels motors de creixement, organitza la dinàmica de participació i aprèn que no és necessari tenir idees revolucionàries, sinó que petites aportacions originals per complir els objectius

CONTINGUTS:

Sessió 1:

Objectius:

- Tenir una caixa d'eines per proposar novetats.
- Ajudar a fer evolucionar, a través de l’innovació i la creativitat, els serveis queoferim i com els comercialitzem.
- Compartir amb altres professionals alternatives a la forma tradicional de plantejar les nostres activitats de comercialització dels nostres serveis.
- Actualitzar-nos en tècniques d'innovació en màrqueting i vendes.

Continguts:

- Preparar-se per ampliar les oportunitats d'innovació en l'empresa més enllà del producte i la tecnologia.
- Conèixer fórmules per estrènyer el contacte amb el mercat i que ajudi a renovar el negoci i l'oferta.
- Saber com augmentar l'originalitat de les propostes.
- Aprofitar el coneixement de les noves tendències en vendes d'una manera innovadora.
- Conèixer formes de prendre el vol de mercats saturats on els competidors no es diferencien.

Sessió 2: 

Objectius:

- Entendre les diferències entre els diferents tipus d'innovació.
- Entendre el paper de la creativitat en el procés d'innovació.
- Aprendre com generar micro novetats des de la responsabilitat comercial.
- Aprendre a multiplicar el valor d'aquestes idees gràcies a compartir-les amb altres.

Continguts:

- La diferència entre les micro novetats i les macro novetats.
- L'efecte multiplicador de les novetats.
- Els 5 escenaris d'inspiració possibles des de la perspectiva de vendes:
     * Des del client.
     * Des de la competència.
     * Des d'un altre sector.
     * Des de dins em proposen.
     * El meu problema/el meu error.


Curs a càrrec de Matilde Martinez Casanovas (CreaInnova Institute de Kirson Invest, SL), a les instal•lacions del Centre d’ Escoles Velles (Carretera de Barcelona, 1 de Sant Andreu de la Barca)

El cost d’aquesta formació és de 1200 € a l’alumne no li suposa cap cost,  ja que la formació és subvencionada al 100% per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Es prega compromís d’assistència.

MÉS INFORMACIÓ:  nredondo@sabarca.cat  o al telèfon 93 635 64 07

PLACES LIMITADES (Entre 7-15 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions

INSCRIPCIONS:  Omplint aquest formulari (Clicar sobre l'enllaç)
 

Amb el suport:

NOTA LEGAL: Les dades recollides en aquest document seran utilitzades en la forma i amb les limitacions que recull la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).
Les dades facilitades pels usuaris seran incorporades a fitxers de caràcter personal i confidencial dels quals és responsable el Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Martorell.

Veure totes les activitats