donem impuls a l'emprenedor!

"Com preparar visites comercials i tancaments" (EMPRESES)

Formació per a empreses i emprenedors
21/05/2014 16:00 Sala Conferències Molí Empresa (Centre de Promoció Econòmica Martorell)

INSCRIPCIONS TANCADES

Curs de Formació

DATA:

Dies: 21, 23, 26 i 28 de maig de 2014
Horari: de 16.00 a 20.00 h

DURACIÓ:

4 sessions (16 h)

ÀMBIT:

Màrqueting i comercialització.

A QUI VA DIRIGIT:

Empresaris i empresàries. Responsables de vendes i de comercialització de productes per empreses PIME. Petits empresaris i autònoms
d’empreses de serveis o productes. Tot el personal que forma part d’un engranatge dins l’empresa.

OBJECTIUS:

- Donar les eines per fer de l’emprenedor un bon gestor del seu negoci: generador de relacions comercials
- Proporcionar les eines per establir complicitat i connexió amb el client
- Realitzar visites comercials d’una forma efectiva

CONTINGUT:

Sessió 1

• Objectiu: Conèixer l'abast de la comunicació amb el client
• Contingut:

- La Comunicació eficaç amb el client:

* Barreres de la comunicació
* El Feed-back

- Eines de la comunicació eficaç:

* Credibilitat
* Interès
* Empatia
* Assertivitat
* Escolta activa
* Casos de Roll-Play (aplicats a la realitat de l’empresa)

Sessió 2

• Objectiu: Conèixer l'acte de la venda i les necessitats del client
• Contingut:

- L’acte de la venta

* Obtenir la informació prèvia del client , com ?
* Anàlisis dels factors que influeixen en l’èxit de la venda
* Causes d’èxit o fracàs del a venda

- Identificació de les necessitats del client.

* Anàlisis del tipus de client actual
* Anàlisis de la negociació (etapes)
* Com identificar els mòbils de compra des de el punto de vista psicològic
* Identificació dels factors que poden inhibir la venta / negociació

- Casos de Roll-Play (aplicats a la realitat de la empresa)

Sessió 3

• Objectiu: La relació amb els clients
• Contingut:

- La relació amb els clients

* Recursos de la prospecció amb els clients actuals
* Tipologies del comprador i com actuar davant d’elles

- Preparació de les entrevistes : tècniques d’adequació i personalització

Sessió 4

• Objectiu: La negociació
• Contingut:

- La negociació amb el client per realitzar un bon tancament / compromís:

- Preparació de les entrevistes: tècniques d’adequació i personalització

* Preparar i crear alternatives amb el client
* Preparar un bon tancament con el client
* Preparar un bon compromís
* Donar valor a les concessions

- Casos de Roll-Play (aplicats a la realitat de la empresa)

 

Curs a càrrec de Marta Casas Olivella, a la sala de conferències del Molí Empresa, a les instal·lacions del Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner (Camí del riu s/n, Martorell).

 

MÉS INFORMACIÓ: moliempresa@martorell.cat o al telèfon 93 775 31 01

PLACES LIMITADES (Màxim 15 participants) Places assignades per rigorós ordre d’inscripcions

INSCRIPCIONS:  INSCRIPCIONS TANCADES

Amb el suport:

      

NOTA LEGAL: Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals en matèria de "Promoció Econòmica, Treball i Emprenedoria"
Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) Responsable del tractament:  Ajuntament de Martorell Finalitat: Gestionar els serveis de promoció econòmica, treball i emprenedoria al municipi de Martorell.  Exercici de drets dels interessats: D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic dpd@martorell.cat o al correu postal de l’Ajuntament, carrer Mur núm. 61, 08760 Martorell. Informació addicional ampliada a “Política de Protecció de Dades”: plana web www.martorell.cat

Veure totes les activitats