donem impuls a l'emprenedor!

L'empresa Export Moonwine, S.L. participa en una jornada de networking, a la SEAT, organitzada per la revista Emprendedores

28/07/2016 11:03

SEAT i la revista EMPRENDEDORES van organitzar el passat mes de juny una jornada de networking a la fàbrica de Seat amb l’objectiu de generar sinergies entre emprenedors i empresaris de referència en els seus sectors, fomentant contactes a través del networking. Una de les empreses presents en aquesta jornada va ser l’empresa Export Moonwine, amb la participació d’Albert Díez, CEO de l’empresa, com a empresari de referència en el sector.

Moonwine, ubicada al nostre viver d’empreses Molí Empresa fins aquest mes de juny, es dedica a la distribució internacional de cellers de petita producció i productes singulars, apostant per les varietats autòctones on l'ecologia i la biodinàmica tenen un paper fonamental. Actualment exporten vins a la majoria dels països europeus, Japó, Austràlia, Estats Units, Canadà, i Amèrica Llatina.

Visita emprenedora a SEAT

SEAT, en col·laboració amb la revista EMPRENDEDORES, ha organitzat una jornada molt especial, en què ha reunit a emprenedors espanyols d'èxit per ensenyar-los com i per què ha aconseguit convertir-se en una empresa de referència global. Per a això, res millor que obrir-los les portes de les seves instal·lacions a Martorell i ensenyar-los, en una visita guiada, les diferents operacions que es realitzen a la fabricació dels models SEAT Eivissa, SEAT León i Audi Q3. La revista Emprenedors va col·laborar en aquest esdeveniment, formant part d'una acció que va resultar de gran interès per a tots els presents.

Si hi ha alguna cosa que identifica SEAT amb el món emprenedor és la perseverança i la necessitat d'innovar per adaptar-se als reptes que planteja el futur. Per aquest motiu, la revista EMPRENDEDORES va reunir un grup de professionals destacats que van descobrir el perfil també emprenedor de la signatura d'automoció espanyola.

Compartir la visió sobre el món de l'empresa, capacitat d'anàlisi, curiositat, totes elles són qualitats que defineixen els emprenedors que van acudir a la trobada de SEAT per mostrar els seus valors de marca.

Durant l’edeveniment SEAT va explicar de primera mà als participants el nous plans estratègics en desenvolupament de marca i va fer servir a “liders d´opinió” com el grup per fer canviar, poc a poc, la visió de la marca en la nostra societat.

Motor de l’economía

El dia va començar amb la reunió de tots els emprenedors i la seva posterior desplaçament a la fàbrica. Allà van poder comprovar, per exemple, el treball d'altíssima precisió que realitzen 2.000 robots per garantir, guiats per humans, la qualitat de tots els automòbils. O el treball que realitzen els experts de SEAT supervisant tot tipus de detalls, com portes, finestres i fars, assegurant que tot el procés de fabricació compleix amb les normes més exigents de qualitat.

Un cop acabada la visita a la fàbrica, els emprenedors van ser rebuts pel director de SEAT Espanya, Mikel Palomera. Ell els va explicar l'important moment de transformació que viu l'empresa amb fortes inversions previstes per als propers anys i la necessitat de convertir SEAT "en una marca desitjada i atraure un públic més aspiracional". Palomera tampoc va perdre l'oportunitat d'assenyalar que SEAT és un motor destacat de l'economia espanyola. Un cop acabat el matx distès, els emprenedors van gaudir d'una visita a la nau A 122 a la Zona Franca. Allà van tornar enrere en el temps admirant models que formen part de la nostra memòria i de la nostra història.

Enllaços relacionats

Revista Emprendedores

Fotos: Revista Emprendedores

Veure totes les notícies