donem impuls a l'emprenedor!

Borsa de treball de conserges per l'Ajuntament

02/02/2017 08:31

L’Ajuntament de Martorell convoca un procés de selecció per a la creació d’una borsa de treball per cobrir vacants sobrevingudes, absències o substitucions de conserges a l’Ajuntament de Martorell i al Patronat Municipal de Serveis d’Atenció a les persones de Martorell, mitjançant concurs oposició lliure.

La presentació de sol.licituds es farà en el Registre General de l’Ajuntament, carrer del Mur, núm. 61,  des del dia 31 de gener fins al 20 de febrer de 2017, ambdós inclosos.

Les persones interessades hauran de complir un seguit de requisits, com ara, disposar del certificat d’escolaritat (o equivalent o superior), tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels països membres de la Unió Europea, tenir 16 anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

Les proves de selecció inclouran una prova de català (nivell B1), una prova de castellà (nivell B1) per a les persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, un supòsit pràctic d’informàtica (d’acord amb les bases de la convocatòria), així com una fase de concurs de mèrits i una entrevista personal.

Per poder prendre part en el procés de selecció, les persones interessades hauran de fer-ho constar mitjançant sol.licitud facilitada al Registre General de l’Ajuntament, o en el següent enllaç: https://www.martorell.cat/ca/pag625/recursos-humans.htm

Documentació relacionada:

Sol.licitud
Bases

Veure totes les notícies